טיול בטוסקנה

תכנון טיול לטוסקנה

תכנון טיול לטוסקנה דורש תכנון קפדני. אתה חייב לתעדף בין סיור ופעילויות. הנה כמה דברים שכדאי לזכור. תכנון טיול לטוסקנה יכול להיות מאתגר אם יש לך הרבה תחומי עניין וזמן פנוי. החדשות הטובות הן שאפשר לעשות זאת. רק זכור את הדברים האלה כדי להפיק את המרב מחופשתך בטוסקנה. להלן כמה טיפים מועילים שיעזרו לכם לתכנן טיול לטוסקנה.

מהו החודש הטוב ביותר לבקר בטוסקנה?

אם אתם מתכננים טיול לטוסקנה, סביר להניח שתתעניינו בכמה גורמים שונים, אך החשוב ביותר הוא מזג האוויר. באופן כללי, מאי הוא החודש הטוב ביותר לבקר בטוסקנה, מכיוון שמזג האוויר נעים והעיר לא תוצף על ידי תיירים. במהלך תקופה זו, תעריפי טיסות ולינה יהיו זולים יותר, ותמצאו פחות קהל. במהלך תקופה זו, הטמפרטורות בדרך כלל חמות מספיק כדי ליהנות מהחופים.

סתיו הוא הזמן הפופולרי ביותר לבקר בטוסקנה, כאשר צבעי הכפר משתנים מצהוב לזהב. אוקטובר ונובמבר הם גם חודשים פופולריים לביקור, ותוכלו אפילו לצאת לסיור יין ואוכל. ללא קשר לעונה, הסתיו הוא זמן נפלא לחקור את הטבע, לצאת לסיור יין או אוכל, או פשוט לטייל באזור הכפרי הטוסקני. הסתיו נהדר גם לטעימות יין, כך שיהיה לכם מספיק זמן ליהנות מטעמי האזור.

אם אתה מעדיף לבקר באזור באביב, מרץ ואפריל הם חודשים נהדרים לבקר בהם. מרץ יכול להיות בלתי צפוי, אבל אפריל הוא זמן מצוין לראות את צבעי האביב עוצרי הנשימה של האזור. זהו גם החודש החם ביותר בטוסקנה, אז ארזו שכבות. ייתכן שתרצה גם לתכנן את הטיול שלך במהלך קרנבל או במהלך השבוע הקדוש (שבוע לפני חג הפסחא). החודשיים האחרונים של החודשים הללו חופפים גם לאירועי תרבות חשובים. בפירנצה, למשל, פיירו דל סיוקולטו מתקיים במשך 10 ימים.

מדוע תכנון טיול לטוסקנה הוא חיוני?

ישנן סיבות רבות לתכנן טיול לטוסקנה. האזור הוא גן עדן להולכי רגל, ותמצאו הרבה מקומות לינה נהדרים. כדאי לארוז את הנעליים הנוחות ולהביא מעיל גשם או מטריה לכל מקרה. הקפד לשאול את מארח האוויר או קונסיירז ' המלון שלך לקבלת טיפים לטיולים המבוססים על סגנון האירוח המועדף עליך. והקפידו להביא את הדרכון והוויזה שלכם אם אתם שוהים בדירה או בווילה בטוסקנה.

אחת הערים המפורסמות ביותר בטוסקנה היא סיינה, שהיא אתר מורשת עולמית של אונסקו. כאן, תוכלו למצוא מבנים מדהימים מימי הביניים ואמנות. אתה רוצה להעיף מבט על טרה קוטה ומוצרי עור שנעשו בערים כמו מונטלופו פיורנטינו. בנוסף, פירנצה היא בירת האופנה של אירופה, עם חנויות מהשורה הראשונה המצפות את ויה דה טורנבוני. באופן דומה, תרצו לבקר בטורה גיניגי, צלע גבעה מתנשאת בה תוכלו להתפעל מהעיר לוקה והצריחים המכוסים באלון.

מומלץ לשכור רכב בטוסקנה כדי לחקור את האזור הכפרי. השכרת רכב זולים וקל למצוא באזור. הקפד לשאת איתך את רישיון מדינת הבית שלך, אשר שיש לך את סוג הרכב הנכון לפני היציאה לדרך, והביא הרבה שינויים עבור אגרה. להסתובב בטוסקנה קל-ונהיגה קלה יחסית-אך וודא שאתה מתכנן מראש והשתמש במפות המסופקות בגוגל לפני שאתה יוצא לטיול שלך.

איך לתכנן טיול לטוסקנה?

כאשר מתכננים טיול לטוסקנה, חשוב לקחת את הזמן כדי לשקול את האקלים ומזג האוויר. האזור עוקב אחר מחזור עונתי ועדיף לנסוע לאט ולהיות מודע לסביבתך. ישנם מספר אזורים שתוכלו לחקור, מהמרמה הדרומית ועד לעמק קזנטינו הרחוק. בעוד שרוב המטיילים בוחרים לטוס לרומא, רבים מעדיפים לשכור רכב באזור. לדוגמה, המסע מרומא לסיינה לוקח בערך 2 1/2 שעות. אם מעולם לא נסעת באיטליה לפני כן, שקול לקרוא תחילה את המדריך הזה.

האזור הוא ביתם של שפע של אוצרות אמנות, כולל גלריית אופיצי הנודעת ופונטה וקיו. מיקומים פופולריים אחרים כוללים את המרכז ההיסטורי של סן ג ' ימיניאנו, שהוא גם ביתו של המגדל הנטוי המפורסם. האזור הכפרי מנוקד בכרמים יפים ומהווה פינוק לביקור. אבל, אם אתם מחפשים קצת יותר מסתם אמנות, כדאי לשקול טיול לפירנצה ולערים הסמוכות.

ארצו היא נקודה חמה תרבותית באזור, ואילו קורטונה וארצו, שתיים מהעיירות היפות ביותר מימי הביניים באזור, נמצאות במרחק שלושים דקות נסיעה ברכבת מהירה. שני המקומות הללו פחות צפופים מעיירות טוסקניות אחרות. ואם אתם מעדיפים מקום שקט יותר לשהות בו, נסו את קורטונה, שהיא עיירה איטלקית אותנטית. אולי תרצו גם לבלות את הלילה בקורטונה.