מוניות מנתב"ג לירושלים

מוניות מנתב”ג לירושלים

השימוש במוניות מנתב"ג לירושלים יכול להיות דרך נהדרת לעקוף את העיר, אבל אתה צריך לדעת את היסודות לפני שאתה מזמין את הטיול שלך. תצטרך לדעת כיצד לבחור את חברת המוניות הטובה ביותר ולקבל את התמורה הטובה ביותר לכסף שלך.

מוניות מנתב”ג לירושלים – מה לדעת?

ההגעה משדה התעופה בן גוריון לירושלים אינה קשה, אך תרצו לתכנן את נסיעתכם בחוכמה. ישנן שדה תעופה של בן גוריון רב להעברות בירושלים לבחירה, שכולן מציעות יתרונות וחסרונות.

הדרך החסכית ביותר ויעילה בזמן להגיע משדה התעופה בן גוריון לירושלים היא לשכור מונית פרטית. זה יעלה בערך 120 שקל ויביא אותך משדה התעופה למלון שלך. הנהג יאסוף עבורך את המזוודות שלך וייקח אותך למלון שלך בבטחה. אתה יכול גם להזמין מונית באמצעות הטלפון החכם שלך באמצעות אפליקציה כמו Uber.

למי שמעדיף לנסוע במסלול המקובל, יש גם מוניות משותפות, המכונות גם Sheruts. שרוטים הם מיניוואנים שיכולים לשאת עד 10 נוסעים. מוניות אלה זמינות מסביב לשעון. הם דרך פופולרית לנסוע בישראל. ניתן לאסוף אותם מהמלון שלך או להיפטר מכל מקום בעיר.

אפשרות נוספת היא אוטובוס המעבורת מספר 485. זהו שירות 24 שעות הפועל משדה התעופה למסופים 1 ו -3. תוכלו לקנות כרטיסים באופן מקוון או בשדה התעופה. הכרטיס עולה בסביבות 16 שקל, אך אתה יכול לחסוך קצת כסף אם אתה קונה כרטיס מראש. האוטובוס נעצר בכמה מקומות לאורך הדרך, כולל תחנת האוטובוס הראשית. עם זאת, הוא אינו זמין בשבת.

מהם היתרונות של מוניות מנתב”ג לירושלים?

הגעה לשדה התעופה בן גוריון מירושלים דורשת מגוון אפשרויות תחבורה. ישנם אוטובוסים, שרוטים, שאטלים והעברות פרטיות. כל אפשרות מתאימה לצרכים והעדפות שונות.

העברות פרטיות הן דרך נוחה יותר להגיע משדה התעופה בן גוריון לירושלים. עם זאת, עלות העברה פרטית תלויה במספר האנשים ובמזוודות. אפשר גם לנהל משא ומתן על מחיר נמוך יותר לפני שנכנסים למונית.

מוניות שרוט הן דרך פופולרית לנסוע בישראל. מוניות אלה לוקחות עד 10 נוסעים ויכולות לאסוף אותך מדלת הכניסה שלך. הם זמינים 24 שעות ביממה. הם רצים לרוב היעדים בישראל. ניתן למצוא אותם מחוץ לאולם ההגעה.

רכבות הן אפשרות נוספת. הרכבות ישראל מריצות רכבות משדה התעופה בן גוריון ליעדים רבים. הם גם מאוד לא יקרים. מסע הרכבת מתל אביב לירושלים אורך כ -18 דקות. ישנם מסלולי רכבת רבים אחרים לערים אחרות. מחיר הרכבת הוא כ -16 שקל (5 $).

מוניות משותפות הן גם דרך פופולרית לנסוע בישראל. בדרך כלל מדובר בכלי רכב לבנים הנושאים שלט "מונית" שחור וצהוב קלאסי על הגג. בדרך כלל הם עולים בסביבות 30-40 $. הם רצים כל 30 דקות. עם זאת, יתכן שיש תקופת המתנה של 10-30 דקות בשעות העומס.

טיפים לבחירת מוניות מנתב”ג לירושלים

בחירת מוניות מנתב”ג לירושלים היא דרך נהדרת להגיע ליעד שלך במהירות. יש לך כמה אפשרויות, אבל בחירת הטובה ביותר תלויה בצרכים שלך.

ישנן שתי אפשרויות עיקריות להעברתך: הסעות שדה תעופה ותחבורה פרטית. שניהם נוחים ונטולי טרחה. בחירת הנכון תבטיח שתקבלו משדה התעופה ליעדכם מבלי לבזבז יותר מדי כסף.

האפשרות היעילה ביותר היא לשכור רכב. אתה יכול לשכור רכב בשדה התעופה או בחברת השכרת רכב סמוכה. זה יחסוך לך הרבה כסף, במיוחד אם אתה מתכנן טיול בירושלים או תל אביב.

דרך מהירה להגיע משדה התעופה לעיר העתיקה הקדושה היא לקחת מעבורת. המעבורות זולות, אבל ייקח לך לפחות שעה להגיע לירושלים.

ישנן גם כמה אפשרויות אחרות לבחירה, כולל מונית TLV. אתה יכול גם לשכור רכב למשך זמן הטיול שלך, אך תידרש להציג את הדרכון שלך בדלפק.

אפשרות נוספת היא לקחת שרוט, מונית משותפת. שרוט יכול לשאת עד 10 נוסעים. השרוט יכול לאסוף אותך מהמלון או מהבית שלך, ולהוריד אותך בכל מקום בירושלים. עם זאת, שרוט יכול לעלות עד ש"ח 62 לטיול יחיד, שהוא יותר ממסעי המונית הממוצעים שלך ב- TLV.